Jdi na obsah Jdi na menu
 


Pomůcky k tréninku

6. 1. 2014

Každý určitě někdy chtěl zkusti něco nového. Právě proto je tu tento článek, kde se vám budu snažit doporučit různé pomůcky ke cvičení, které dodají vašemu tréninku opět jinou podobu.

 

Podpěry na kliky:

Už podle názvu se nejspíš dá usuzovat k čemu tato věc slouží. Pokud děláte kliky a chcete si je o něco ztížit tak tento nástroj je určený právě pro vás. Díky tomu že se ruce ocitají trochu výš tak m§ůžete prsa daleko víc protáhnout a dodat jim další impuls k růstu

 

Gumové expandéry,gumy:

Náčiní s promněnlivým odporem. Super pro rozcvičení,k protažení nebo třeba na dojetí určitě partie. Pokud máte problém s rameny tak je to také ideální volba, protože největší odpor poskytují na vrcholu pohybu, kdy je ramení kloub ve výhodnější pozici.

 

Bosu:

Mnou využívaná pomůcka hlavně při tréninku nohou. Hluboký stabilizační systém tady dostane pořádně zabrat. Zkuste si udělat 10dřepů na zemi a na bosu. Určitě poznáte rozdíl. Samozřejmě zde jdou dělat i kliky,výpady a další varianty ruzných cviků.

 

TRX:

Závěsný systém na kterém se dá skvěle procvičit celé tělo. Sice trochu dražší ale určitě stojí za vyzkoušení. Dají se na něm provádět přítahové cviky,cviky na břicho,kliky,plank a podobně. Opět skvělá věc na zpevnění středu těla.

 

To by bylo asi vše k těmto základním pomůckám ke cvičení, se kterými se můžete setkat prakticky všude.

 

 

(Sid242)

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář
 

 


Archiv

Kalendář
<< září / 2019 >>


Statistiky

Online: 1
Celkem: 28133
Měsíc: 475
Den: 16